1403-06-29 11:55
291
0
91449
نماینده ولی‌فقیه در سپاه مینودشت:

حل مشکلات مردم قدردانی از خون شهدا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت گفت: حل مشکلات مردم و ایجاد رضایت‌مندی در بین آحاد جامعه به معنای قدردانی از خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام یازرلو امروز در آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حل مشکلات مردم و ایجاد رضایت‌مندی در بین آحاد مردم، به معنای قدردانی از خون شهدا است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدا افزود: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع‌مقدس از کوچک‌ترین وظایف ما است. رزمندگانی که با جان‌فشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت گفت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جان‌فشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این آئین همزمان با سراسر کشور و با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، باحضور فرمانده سپاه مینودشت، فرماندار و مدیران شهرستانی در مزار مطهر شهدای مینودشت برگزار شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.